پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهبود موتور جستجوي گوگل
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 39
نویسنده : مولوی

بهبود موتور جستجوي گوگل
گوگل سه‌شنبه گذشته اعلام كرد صفحه نتايج جستجوي خود را به روز كرده تا اطلاعات بيشتري در مورد وب‌سايت‌هاي مختلف ارائه كند. اين اقدام كه پيش‌نمايش بلادرنگ (Instant Previews) نام دارد، همانند يك ذره‌بين است كه با بردن ماوس روي يك نتيجه جستجو، تصويري از وب‌سايت را نشان مي‌دهد، همچنين در اين تصوير، كلمه جستجو به صورت هايلايت‌شده نشان داده مي‌شود تا از وجود آن كلمه در صفحه مطمئن باشيد.

به گزارش بتانيوز، گوگل اعلام كرد كه در بررسي‌هاي به عمل آمده داخلي، اين به‌روزآوري رضايت كاربران را تا 5 درصد افزايش داده است. راژ كريشنان، مدير محصولات گوگل در بلاگ اين شركت نوشت: «ما اخيرا متوجه شديم اين سرويس زماني مفيد خواهد بود كه سريع باشد. در زمان نه‌چندان دور، بارگذاري يك تصوير بين 20 تا 30 ثانيه طول مي‌كشيد و حتي امروزه نيز بسياري از وب‌سايت‌ها را با سريع‌ترين اينترنت‌ها نمي‌توان زير 4 يا 5 ثانيه باز كرد. در پيش نمايش بلادرنگ متن جستجو در انديس وب مورد جستجو قرار مي‌گيرد و بخش‌هاي مرتبط با هر صفحه علامت‌گذاري مي‌شود، سپس در كنار هم قرار مي‌گيرند و نتيجه را در يك دهم ثانيه عرضه مي‌كند.»

اين قابليت جديد به همراه جستجوي بلادرنگ گوگل كه همزمان با تايپ‌كردن انجام مي‌شد و در ماه سپتامبر معرفي گشت، زمان جستجو را بسيار كاهش خواهد داد. اين سرويس كه مي‌توان آن را از طريق Google Labs فعال كرد، در حال حاضر براي تعدادي از كاربران فعال شده است و طي يكي دو هفته آينده براي همگان فعال خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اخبار رایانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: